8 czerwca 2015

Sunwashed | Dior






























Żółte odcienie w tym sezonie mają swoje pięć minut. Pojawiły się praktycznie w każdej kolekcji, czy to makijażu, czy to w modzie. Letnie, żółte sukienki, bluzki, szorty, pastelowe żółte kreski na oku i cudowne pastelowe żółte lakiery do paznokci, to to, co tego lata każda z nas powinna mieć. 
W tym wszystkim pojawił się jeden odcień żółtego, wyjątkowy, moim zdaniem inny niż wszystkie, który spodobał mi się jak tylko go zobaczyłam w materiałach prasowych i na blogach. Sunwashed Diora, lakier z letniej kolekcji makijażu marki Dior Tie Dye, to cudowny, pastelowy, delikatnie rozbielony żółty kolor, który dziś chcę Wam pokazać. Orzeźwiający jak cytrynowy sorbet, słodki jak landrynki. 

Lakier otrzymujemy w typowej dla marki szklanej buteleczce, z podwójną zakrętką, klasyka Diora. Pędzelek jest praktycznie identyczny jak w zwykłej wersji lakierów Essie, czyli szeroki, dobrze wyprofilowany, dzięki czemu aplikacja lakieru to tylko formalność i trwa dosłownie chwilę. Lakier jest kremowy, nie za gęsty, do pełnego krycia zdecydowanie potrzebuje dwóch warstw. Druga warstwa nie smuży, nie bąbluje i pozostawia paznokcie idealnie przykryte i bardzo błyszczące. Ja standardowo pokryłam je jeszcze moim ulubionym topem Good to Go od Essie. Wysycha bardzo szybko, trzyma się na paznokciach do kilku dni, kiedy to końcówki zaczynają się delikatnie ścierać, czyli nie mam mu nic do zarzucenia w kwestii trwałości. Ja jestem w tym kolorze zakochana, czekam aż moja skóra delikatnie się opali, co na pewno podbije efekt tego, jak Sunwashed pięknie na dłoniach wygląda.

Co o nim sądzicie? Podoba Wam się? Lubicie takie żółte odcienie?
  1. Pierwszy raz widzę taki ciekawy i nietypowy kolor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najpiękniejszy kolor / lakier letnich kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię żółtego w ogóle, ale ten lakier ładnie wygląda na Twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żółty lubię bardzo, ale ten w rozbielonej wersji naprawdę mnie oczarował:)

      Usuń
  4. totalnie nie mój kolor, ale u Ciebie wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie przepadam ale u Ciebie wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na żywo jest naprawdę super, może jednak dałabyś się przekonać:)

      Usuń
  6. Faktycznie jest piękny, tez wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sądziłam, że powiem "wow" patrząc na coś żółtego, bo to kolor, którego bardzo nie lubię, ale Twoje mani jak zawsze świetnie wygląda. U mnie szybsze bicie serca wywołała letnia kolekcja Chanel :) Pozdrawiam gorąco, Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Chanel owszem wypuścił piękną kolekcję:)

      Usuń
  8. Nie lubię tego koloru, ale w tym wydaniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzdycham do niego:) Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny jest ten kolor...osobiście jestem zakochana w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię żółtków na paznokciach, ale muszę przyznać, że ten wyjątkowo mi się podoba i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten odcień żółci jest ładny w moim odczuciu jednak nie jestem fanką tego koloru. do mnie zupełnie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, na szczęście letnie kolekcje lakieró w tym roku są tak piękne, że każdy znajdzie coś dla siebie:)

      Usuń
  13. Jeden z ładniejszych odcieni tej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam go ! najładniejszy odcień żółtego jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. co tu dużo mówić, bezbłędny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Evcia, Polinska, Szpinakożerca- w pełni się z Wami zgadzam, dla mnie jest obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...