2 marca 2014

Snapshots of the Week 45

 1. Moim zdaniem najlepsze kule do kąpieli. 2. Absolutnie genialne kosmetyki od Phenome. 
 3. Zawsze i wszędzie ulubiona. 4. Nowe kolory.

 5. New coat H&M. 6. Zapas, nie ma lepszego. 7. Skirt&Jumper Mango. 8. Delikates.
9. Różowo od Mintishop. 10. Mam nadzieję, że super. 11. Coffee time.
  1. Jeden z tych Essiaków to rose bowl, prawda? Mogłabyś zdradzić, gdzie go kupiłaś? Bo jakoś nigdy nie widziałam go w sklepach stacjonarnych, a wydaje się piękny. Balsam nuxe uwielbiam, podobnie InstaDri. Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyków Phenome i lakierów Essie nigdy dość :D
    Top SH jest świetny, używam go aktualnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kule kąpielowe z Organique :) Miałam grecką i pomarańczę z chili, a teraz próbuję słodką kokosowa :) Aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie miałam lakierów Essie, a jestem największą maniaczka lakierów, jaką znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Phenomenkow nie mialam okazji uzywac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie miałam okazji wypróbować tych kul z Organique, ale coraz bardziej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurka, mam chyba 3 kule do kąpieli Organique, ale coś do wanny mi nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Co zamówiłaś z Minti Shop? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za nowe kolory z Essie? Insta-dri chyba już nigdy więcej nie kupię... Jeszcze sporo mi go zostało, a zgęstniał strasznie. Do tego nie dawał mojej ulubionej, żelowej powłoczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi kule Organique nie przypadły jakoś specjalnie do gustu. Zdecydowanie lepsze są kremowe i maślane babeczki Bomb Cosmetics:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Juicy, jaka to czwóreczka z Essie ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne Essiaki i łupy z Mango :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, larier z Essie z drobinkami naprawdę piękny
    Mam nadzieję, że podzielisz się z nami zakupami z Minty

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam blogować
    http://teenageladym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam lakier różowy z Essie ;) Ale, szczerze ? to nie jestem jakoś specjalnie nim zachwycona... jakoś u mnie wcale długo nie utrzymuje się na paznokciach:/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...