17 czerwca 2014

Cute as a button | Essie



























Generalnie staram się nie rozdzielać lakierów na zimowe czy letnie, ale dziś chcę pokazać Wam kolor, którego nie potrafię po prostu nosić zimą. Cute As A Button od Essie, to lakier, który ewidentnie kojarzy mi się z latem i wakacjami, a także nie wiedząc czemu, z truskawkami. Kolor truskawkowy raczej to nie jest, ale zmieszane w nim tony neonowego różu i koralowej pomarańczy tworzą niezwykle optymistyczną mieszankę, która pięknie lśni w słońcu. Posiadam wersję klasyczną, czyli ulubiony szeroki pędzelek. Lakier nie smuży, kryje po dwóch warstwach, jest trwały, mimo to, iż buteleczkę posiadam już praktycznie 2 lata, nie zgęstniał, nie bąbluje, nie rozwarstwia się. Lubię.

Znacie Cute As A Button? Jest jakiś kolor, który nosicie tylko latem?
  1. U mnie tylko na lato jest Essie Tart Deco ;)
    Cute as a button muszę koniecznie kupić - jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, naprawdę letni choć pewnie używałabym go też w innych porach roku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, mi też się zdarza nałożyć go zimą, ale latem jednak czuję, że to jest to:))

      Usuń
  3. Piękny i faktycznie "letni" kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Noszę go właśnie na paznokciach i uwielbiam! Mam o nim podobne zdanie do Twojego - pamiętam, że kupiłam go późną jesienią i mimo że w buteleczce mi się podobał, z paznokci zmyłam go wtedy niemal natychmiast po aplikacji. Lato to jego czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek bardzo ładny letni i przemawia do mnie chętnie go kupie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam. I uwielbiam :)
    Kolor prawdziwie wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy tej miseczce truskawek wygląda nie tylko pięknie, ale i mega apetycznie - mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam. I uwielbiam :)
    Kolor prawdziwie wakacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i uzywam juz drugi rok:-)
    Watermelon tez mi sie letnio kojarzy:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor. Ja latem stawiam na bardzo żywe kolory, błękity, zielenie, biel. Zimą moje paznokcie są z reguły w kolorach ziemi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siłą rzeczy z reguły dobiera się jednak kolory pod porę roku:)

      Usuń
  11. Naprawdę piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kręciłam się wokół tego koloru długo, ale ostatecznie zdecydowałam się na "peach daiquiri" - podobny, nawet bardzo, choć ciut ciemniejszy i żywszy. Równie piękny i zdecydowanie letni. Moje dwa kolejne wakacyjne pewniaki to "naughty nautical" (morski ze srebrnymi drobinkami) i "too too hot" (wspaniała czerwień z nutą, zależnie od oświetlenia, oranżu i/lub różu - dobra na cały rok, ale latem na stopach robi największe wrażenie). Lubię też delikatne nudziaki i pastele - biel i cielistoróżowy "eternal optimist". Z zaskoczeniem odkryłam, że w przeciągu kilku ostatnich miesięcy kupuję tylko lakiery essie. Uzależniają. Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, Essie to najlepsze lakiery, jakie miałam okazję używać, a kolory są genialne! Too Too Hot jeszcze nie mam, ale chętnie go kupię.

      Usuń
  13. to był jeden z pierwszych kolorów Essie i pomimo upływu czasu nadal uwielbiam :) ale zdecydowanie jest to kolor na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam tak samo z tym kolorem- musi być ciepło i bardzo słonecznie... wtedy wygląda najwspanialej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słońce jest jego największym sprzymierzeńcem:)

      Usuń
  15. Ostatnio go kupiłam na promocji w SP - jest cudowny ;) ideał na lato!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeden z moich nowszych nabytków, właśnie mam go na stopach:) Piękny jest<3

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny! zawsze jak patrzę na lakiery to sobie wyobrażam różne krajobrazy itd. a z tym kojarzy mi się zachód słońca, który odbija się na tym kolorze, i właśnie mieni się tzn zmienia w zależnosci od światła........dziś np. noszę taki neonowy róż z SAFARI, jest świetny nawet bez białej bazy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie zwracam uwagi na to czy kolor jest bardziej letni lub zimowy, maluje tym na co aktualnie mam ochotę
    Twój lakier to jakiś tytan skoro tak długo wytrzymuje bez żadnego uszczerbku ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam i bardzo lubię :) U mnie również sprawdza się w okresie wiosenno-letnim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że takie już jego wakacyjne przeznaczenie:)

      Usuń
  20. Ha właśnie wczoraj go użyłam i teraz jak piszę na czarnej klawiaturze to nic nie widzę tylko śmigające odblaskowe paznokcie :)) - to potrafi utrudnić pracę :)
    pozdrawiam, monika

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam go cały czas w zakupowych planach, razem z watermelonem :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Latem to ja lubię i pastele i coś bardziej szalonego, na zime jestem nudna szarości, brązy itd.

    OdpowiedzUsuń
  23. Również go mam i niezwykle lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O tak, ten kolor to lato zamknięte w buteleczce lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...