16 sierpnia 2013

London

Mój tygodniowy pobyt w Londynie dobiegł końca. Bardzo ubolewam, że wizyta w tym mieście trwała tak krótko, bo Londyn to miasto tysiąca twarzy, abstrakcyjnych dzielnic i kosmopolitycznych miejsc, których w siedem dni nie jesteśmy w stanie zobaczyć, a naprawdę warto to zrobić. Dziś zostawiam Was z kilkoma zdjęciami z mojego wyjazdu i udaję się spać. Moja podróż była bardzo intensywna. Tak jak Londyn! A już jutro zapraszam na post z moimi małymi zakupami z Anglii, natomiast więcej migawek z Londynu pojawi się w niedzielnym miksie z całego tygodnia.































  1. Widzę, że mamy takie same błękitne butki :-))) Ja w Londynie byłam aż 11 lat temu, ale bardzo chętnie bym się wybrała w kolejną taką podróż :-) Czekam na relację z poczynionych zakupów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty ze Stradivariusa, najwygodniejsze:)) Ja też byłam dokładnie 12 lat temu i teraz z przyjemnością tam wróciłam:)

      Usuń
  2. ja typowo turystycznie w Londynie nigdy nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze miło popatrzeć na migawki z Londynu.
    Czekam na post zakupowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super , ja co rok byłam w uk ani razu nie byłam w lodynie

    OdpowiedzUsuń
  5. Suknia w kwiaty boska! Aż żałuję, że nie jestem z wyższych sfer:) Poszłabym na bal:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę! Uwielbiam Londyn i już mocno za nim tęsknię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Londyn <3 Ale nie ukrywam, że czekam też na post z zakupami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, ale to szybko zleciało. Jeszcze niedawno na Insta pisałaś, że wyjeżdżasz, a tu już powrót. Zdjęcia piękne, najbardziej podobają mi się... muminki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahhh uwielbiam Londyn! Super, że wyjazd się udał :) Teraz z niecierpliwością czekam na kolejny post zakupowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjecia, czekam na zakupy hyhy:-P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :) Uwielbiam Londyn i zazdroszczę Ci wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze zdjęcia na Twoim blogu są wysokiej jakości ;) a Ty na zdjęciach wygladasz naprawdę ładnie ;) mam nadzieje ze wyjazd zalicza sie do udanych

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy w Londynie nie byłam i wybieram sie tam od dłuższego czasu. Jestem ciekawa czy polecasz taką kilkudniową wycieczkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień to naprawdę minimum, aby cokolwiek zobaczyc:)

      Usuń
  14. marzy mi się podróż do Londynu. muszę się wybrać:) świetne zdjęcia:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie spojrzeć innymi oczami na znajome miejsca :)
    Za Londynem nie przepadam, ale wypad a'la turystyczny od czasu do czasu może być :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mała Mi wygrała :) Nie byłam nigdy w Londynie, ale mam zamiar się tam wybrać :) Zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ja Ci zazdroszczę! Teraz Londyn jest moim numerem 1 na liście miejsc do zwiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko raz byłam w Londynie, ale uwielbiam to miasto! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. tak, Londyn to jedno z piękniejszych miast jakie widziałam, jest zaraz po Nowym Jorku, który po prostu miażdży wszystko. hihi. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się jeszcze zobaczyć Londyn. Tymczasem, czekam na post z zakupkami! :)

    zapraszam do siebie i obserwuję oczywiście! :)
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O tak, Londyn jest piękny, choć w moim subiektywnym rankingu nie jest na 1-wszym miejscu :-))

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko co dobre szybko się kończy, ale wspomnienia zostaną na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jejku, jak ja dawno w Londynie nie byłam.. czas odwiedzić stare kąty :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne te migawki i Tyna nich :)
    też niebawem, kiedyś zawitam do Londka :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia. Uwielbiam wpisy tego typu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzie można znaleźć te Muminki? ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Londyn jak zawsze robi wrażenie. Uwielbiam to miasto ;) Ten wszeobeny luz mmnie ujął!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...