6 stycznia 2013

Snapshots of the Week 1

Pierwszy tydzień Nowego Roku minął mi bardzo spokojnie, a Wam? :)

 po Sylwestrze nad morzem ;)

 Podsumowania

Pyszne i piekielnie ostre curry z krewetkami

Jajecznica z pieczarkami, chilli i szczypiorkiem:)

Systematycznie:)

Pierwszy raz

Czy Wy też nałogowo zbieracie przepisy Pascala i Okrasy z Lidla??

 Moja nowa miłość, pachnie w całym domu i to nie byle jak :)
  1. Jajecznica wygląda pysznie! :)))

    Zazdroszczę tej płyty ze skalpelem.
    Ja jej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ja też jej nie mam:)skalpel jest dostępny na yt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio ???
      Jezuśku, super!
      A ja z nią na YT ćwiczę i nawet nie zauwazyłam ;D
      Ot, blondynizm ;)

      Usuń
    2. Hehe,no widzisz:) to teraz możesz nadrabiać:)

      Usuń
  3. Narobiłaś mi smaka na jajecznicę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym k magu jest przepiękne zdjęcie Madonny z okresu Like z Virgin <333

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie nad morzem spędziłaś sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepisy zbieram :-)
    A krewetki wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. O to widzę, że spędziłaś Sylwestra w moich rejonach :)))) Morze to jest to, choć w góry ciągnie mnie bardziej, bo tego na co dzień nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś za górami nie przepadam:) mam blisko nad morze i z tego korzystam:)

      Usuń
  8. o, ja nie zbieram przepisow - zawsze szukam w sieci, ewentalnie w ksiazkach, ktore juz mam.
    Chce natomiast Yankeee!

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi ochoty na te krewetki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia kapitalne :) jajeczniczka mmmmmm hehe. Ja kilka dni temu pierwszy raz zrobiłam Skalpel, ręce mi mdlały po całym dniu pracy, ale trening jak dla mnie za lekki :) Musze spróbować tych dwóch pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj bo te dwa pozostałe są zdecydowanie mocniejsze:)

      Usuń
  11. U Ciebie na zdjęciach zawsze jedzenie tak apetycznie wygląda, że aż zgłodniałam, ale patrzę dalej- skalpel i już przywróciłam się do porządku.:)
    Poza tym pierwsze zdjęcie cudne- kolory<3!

    OdpowiedzUsuń
  12. mam taki sam wosk:) a i jeszcze bardzo smakowicie wyglądająca jajecznica:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale narobiłaś mi ochotę na jajecznicę!
    Też poluję na przepisy Pascala i Okrasy, niektóre są świetne!
    Skalpel miałam zacząć wczoraj, ale oczywiście miałam za dużo na głowie i odłożyłam na jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepisy są naprawdę ok,proste i smaczne. Pierwszy raz zawsze jest najcięższy jeśli chodzi o zabranie się za cwiczenia:)

      Usuń
  14. straszliwie mocno bym pojechala nad morze, ale to niestety jeszcze troche czasu. chcialabym wyprobowac te swieczki, chyba musze poszukac ich na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale pyszne jedzonko! wciągnęłabym takie curry :D
    no i moje morze kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj po świętach przydałby się ten skalpel wykonywany codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Morze moje ukochane <3 a propos, z jakiego miasta jesteś? Może polecisz jakąś kwaterę?;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam morze i yankee candle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogólnie bardzo lubię owoce morza, ale do krewetek mnie nikt nie przekona :D Moja ulubiona ostra zupa to z dużej michy w Warszawie, jak kiedyś będziesz tam to koniecznie zajrzyj :D

    aajj widzę, że fitness idzie u Ciebie pełną parą, dobrze jest :D ja właśnie przed chwilą skończyłam rundę fitnessu przed xboxem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaczynasz ćwiczyć z Ewą? Skalpel jest świetny! Ja od jutra wrzucam kolejną płytę KILLER!!! Mam mocne postanowienia noworoczne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już trochę cwiczę, trzymam kciuki za postanowienia:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...