28 lipca 2012

Biovax & Bumble and Bumble hair mask

Witam wszystkich w upalną sobotę:-)  Temperatury dają się już chyba wszystkim we znaki, ale w sumie mamy wakacje, lato, więc staram się korzystać z tej pogody, choć po dwóch godzinach na słońcu mam ochotę uciekać do jaskini ;-)

A jak nasze włosy znoszą wysokie temperatury, słońce, słoną, morską wodę? Często reagują ostrym przesuszeniem oraz łamliwością, dodatkowo mogą się osłabić i zacząć wypadać.




Obecnie ratuję swoje włosy dwoma maskami, jedna z nich jest u mnie w stałym repertuarze, mam ją właściwie zawsze w łazience, druga jest u mnie sporadycznie, wymieniam ją na inne maski w zależności od kondycji włosów.

Bumble & Bumble BB. deep



Jest to maska do włosów suchych, zniszczonych, traktowanych środkami chemicznymi. Intensywnie nawilża, regeneruje, koi i rewitalizuje. Maskę należy nakładać raz w tygodniu, można ją przetrzymać na włosach do 20 minut. Włosy są po niej miękkie, gładkie, odżywione. Niestety, na drugi dzień włosy wymagają kategorycznego umycia, trochę je obciąża. 
Maskę można kupić w perfumerii Galilu.


Biovax Intensywnie regenerująca maska do włosów ze skłonnością do wypadania



 Moja ulubiona maska, polecam ją każdemu, w ciemno, na prawdę potrafi zdziałać cuda. 
Rodzajów masek z firmy Biovax jest sporo, wypróbowałam każdą, ta jest moim zdaniem najlepsza. Regeneruje suche i zniszczone włosy, odżywia cebulki i chroni przed nadmiernym wypadaniem, nie obciąża zupełnie włosów, jest to chyba jedna z niewielu masek, którą wmasowujemy nie tylko we włosy ale również w cała skórę głowy. Stosujemy co 3-5 dni, nakładamy na 5 minut, jeśli zależy nam na czasie, lub na 20 dla lepszego efektu,co polecam. Włosy są po niej gęstsze, super się układają i efekt ich wzmocnienia jest widoczny już po kilku użyciach. Trochę przeszkadza mi jej zapach,ale to kwestia gustu chyba. Jeśli włosy nie wypadają i nie są w opłakanym stanie, możemy śmiało używać jej raz w tygodniu.


Maskę możemy kupić w aptekach. Szczerze polecam.


W taki upał zupełnie nie mam apetytu, ratuję się koktajlami, jeden z moich ulubionych, z truskawkami :-)




Wrzucamy truskawki lub inne owoce, zalewamy mlekiem (najlepiej ziiiimnym),miksujemy i gotowe;-) 

  1. maska Biovax - boska! Tak tak tak i jeszcze raz tak:) Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. + tiramisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam teraz Waxa, ale jakiegoś innego z avocado też z apteki (chciałam normalny Wax do włosów ciemnych, ale nie mieli heh) i tez jest rewelacyjny, włosy są miękkie,przyjemne w dotyku i świetnie się układają. Koktajle teraz najlepsze albo sernik na zimno :) też polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...