15 grudnia 2013

Pink Winter



Czy zima kojarzy się nam tylko z szarościami, burgundami i innymi ciemnymi odcieniami? Owszem, o tej porze roku częściej sięgam po takie stonowane kolory, ale czasami zdarza mi się chwycić kolor, który bardzo lubię. Róż sprawdza się zawsze, jest intensywny, optymistyczny i bardzo widoczny na śniegu:)
Barry M w kolorze Bright Pink to jeden z moich ulubionych lakierów. Ma dość gęstą konsystencję, ale aplikuje się bezproblemowo, cienki pędzelek i daje piękne, kremowe wykończenie. Bardzo ładnie błyszczy, choć ja zawsze pokrywam go i tak Seche Vite. Na paznokciach trzyma się ok. 4 dni bez szwanku.  

Lubicie takie jaskrawe kolory zimą? Czy trzymacie się kurczowo ciemniejszych odcieni? 

  1. Sliczny, uwielbiam takie kolory niezaleznie od pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się zima nie kojarzy z szarościami, lubię nasycone barwy:) choć ostatnio kocham lakier piaskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie uwielbiam żywe róże. mam ich bardzo bardzo duzo ;) Choć pewnie i tak to garstka przy lakieromaniaczkach.
    Chciałam się ciebie zapytać przy okazji, bo kombinuje żeby zrobić ikonki społecznościowe jak u Ciebie (facebook, mail etc) sama robiłaś? Czy są gdzies instrukcje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, sama tego nie zrobiłam i szczerze mówiąc jak zrobic to samodzielnie nadal pozostaje to dla mnie czarną magią:)
      Ale jak poszukasz w internecie, myślę, że wskazówki będą.

      Usuń
    2. Już szukałam i to nie raz :(

      Usuń
  4. Piękny :) Aczkolwiek róż na paznokciach mi się trochę znudził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh jak ja uwielbiam takie róże! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny kolor. Bardzo takie lubie. Niestety jestem niezdara jesli chodzi o malowanie pazurkow.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny! uwielbiam róż na paznokciach, o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie kolory są idealne na każdą porę roku uwielbiam kolorowe paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie jest przełamać jesienno-zimową aurę takim wesołym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi sie ten kolor !! bardzo pozytywny!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie róże są całoroczne :) moim zdaniem lakiery mają przede wszystkim pasować do naszych ciuchów, a pora roku nie ma takiego znaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ja praktycznie cały rok używam ulubionych kolorów. Tylko czasami latem nabiorę ochoty na zmianę, czyt. na miętowy lub pomarańczowy.

      Usuń
    2. Dla mnie również kolory obowiązują cały rok:) Zwłaszcza róże:)

      Usuń
  12. Bardzo ładny :)
    Ja ostatnio mam fazę na ciemne lakiery, ale przywędrował do mnie Essie Watermelon i już jutro go nałożę, nastanie więc panzokciowa jasność ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię różne, choć faktycznie częściej wybieram ciemniejsze kolory. Zdecydowanie wybieram też brokaty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolor :) Ja też lubię zimą sięgnąć czasami po inny kolor niż typowe dla tego czasu ciemne i stonowane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię czasami zimą sięgnąć po intensywny kolor - też róż :) taka odskocznia od stonowanych, ciemnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię lakierów Barry M, ale kolor ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja róż zawsze i wszędzie nawet taki jaskrawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor ;) Uwielbiam róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Barry M mam jeden lakier - intensywny róż, ciemniejszy taki.
    I bardzo lubię go nosić - jakość i trwałość, wszystko na plus :)
    Ten kolor też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zimą nie mam ochoty na jaśniejsze odcienie :) Trzymam się czerwieni, fioletów, brązów i czerni.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na ładny róż zawsze jest dobra pora :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny kolorek ! uwielbiam róż w każdą porę roku :P
    masz bardzo ładny charakter pisma :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny odcień! Taki róż uwielbiam, gdy śnieg za oknem sypie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny jest! Mojej płytki niestety lakiery Barry M w ogóle się nie trzymają :(

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny i chętnie tak bym umalowała także zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny kolor, może też dam mu szansę na zimę ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie przepadam za różem, ale ten wygląda słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. całe lato wakacje śmigałam z podobnym odcieniem, zimą sięgam po te bardziej stonowane :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam róż na paznokietkach

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny :) ale dla mnie zdecydowanie na lato :) Zimą wole czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ladny kolor :) podoba mi sie twoj blog i z mila checia bede obserwowac :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam róż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...