3 maja 2013

Fan Page

Chciałabym poinformować, że fan page Juicy Beige na Facebooku już jest, więc zapraszam wszystkich do polubienia mojego profilu, będzie mi bardzo miło:)

juicybeige facebook


  1. chyba kliknęłam :] pierwszyzna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)
    I ja kliknę, gdy tylko będę mogła wejść na swój fejsbukowy profil.
    Od dwóch dni mam z tym problem, niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge znalezc! Jak szukac? Juicy Beige, JuicyBeige czy z myslnikiem czy pelna nazwa bloga?
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze,nie wiem czemu nie wyszykuje,zajmę się tym dziś w wolnej chwili,ale wejść na mój profil możesz już teraz,kliknij w ten duży baner z logo fb w tym poście,lub w ikonę odsyłającą na fb po prawej stronie bloga:) dzięki!

      Usuń
  4. czuje się jak allien, nie mam fejsa :P

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w prowadzeniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już polubiłam :)) Cieszę się ,że założyłaś fan-page ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie ! :)


    Świetny blog!
    Oczywiście obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę na fejsubku, że czytasz Wyznaję :) Ja niedawno skończyłam, genialna książka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...