3 marca 2013

Snapshots of the Week 8

Po obejrzeniu pierwszego odcinka z nowej serii Ugotowanych, zostawiam Was ze zdjęciami minionego tygodnia:)

Zakupy
 Drugie śniadanie w pracy
 Czuję wiosnę:)
 Tort czterolatka:)
 No i oczywiście prezent:)
 Ostatnio ulubiony, recenzja wkrótce
 Czeka na lepszą pogodę:)
 Słońce nad moim miastem
 W kieszeni, od taty
 
  1. ja też po ugotowanych ! :d czekam na przepis na życie :D nigdy chyba sie tak nie cieszyłam ze idzie wiosna ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też,nie mogę się wiosny naprawdę doczekać:)

      Usuń
  2. Całe wieki nie jadłam Sezamków:) Czekam na recenzję masełka Korres, ja mam ochotę na jaśminowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie w tm tygodniu:)powiem jedno-kup;)

      Usuń
  3. lubie te Twoje snapshoty;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sezamki...jak ja dawno nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładny rower (gest taty też) A gdzie sałateczka na drugie śniadanie? Foch, bo niektórzy to figurę mają jedząc bułki i sezamki. O!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sałateczka czasami jest,ale nie trzymam specjalnie diety:)

      Usuń
  6. mmm u mnie też ostatnio zaświeciło słoneczko i aż się żyć chciało od razu. Jednak na rowerek jeszcze trochę poczekam, szkoda bo bardzo ludzie sobie jeździć rowerkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torcik wygląda przepięknie!
    Małe słodkie dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Zapomniałam o Ugotowanych! Muszę to jak najszybciej nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiejszy odcinek był jakiś słaby,nic nie straciłaś;))

      Usuń
  9. Bardzo fajny wpis. Co raz więcej wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ugotowani,szybki szoping, surowi rodzice i przepis na zycie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie,takiego maratonu nie robię:) zaczynam i kończę na ugotowanych:))

      Usuń
  11. Też oglądam Ugotowanych :D
    Czekam na recenzję Korres'a! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja zwrócę uwagę na coś innego ;) Podoba mi się Twoje nowe zdjęcie profilowe ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Korres - czekam na recenzję tego masełka.
    Fajny nowy avatar :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ugotowanych dziś był już 2 odcinek :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łeee,przegapiłam:P to dla mnie był pierwszy:))

      Usuń
    2. tvnplayer.pl i nadrabiaj :)

      Usuń
  15. Prześliczny masz rower, też bym chętnie już mój wydobyła z piwnicy... Oj tak, niech będzie wiosna! W przyszłym tygodniu to ma być podobno 15 stopni! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ponoć w czwartek ma być taka szalona temperatura,nie mogę się doczekać:))

      Usuń
    2. Ja też! Mam nadzieję, że utrzyma się dłużej, bo w czwartek jestem w pracy do 19... :/

      Usuń
    3. Nie wiem jak u Ciebie w Toruniu,ale mój iPhone pokazuje na weekend jakieś plus2..:( mam nadzieję,że się myli.

      Usuń
  16. Swietny mix. Jak mieszkalam jeszcze w pl i chodzilam do szkoly, tata kupowal mi czesto sezamki :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już do szkoły nie chodzę,ale tata jeszcze mnie rozpieszcza:)

      Usuń
  17. Czekam z niecierpliwoscia na recenzje Korresa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już nie mogę się doczekać, aż wyciągnę swoją brykę;)

    OdpowiedzUsuń
  19. a torcik to z jakiej okazji... :)? W końcu słońce, bo zwariowac mozna :) Korres mialam w kolorze Jasmine, wspominam bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synek znajomych kończył 4 latka:) Korres cudo

      Usuń
  20. Ja chcę kawałek tego tortu i wsiadam na rower spalać kalorie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoje mixy :) U mnie teŻ słonecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny ten tort!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  23. tort yummy!!<3
    i ten rower..marzę o takim<3

    OdpowiedzUsuń
  24. nareszcie wiosna! :) aż chce się żyć :) dziś nawet wstałam przed 6 bez marudzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po 6 i z lekkim marudzeniem,ale fakt, wstaje sie o wiele lepiej jak słonko za oknem:))

      Usuń
  25. mój rower też czeka na lepszą pogodę, mam nadzieję, że już niedługo się doczeka.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak to dobrze że słońca coraz więcej :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! I jak rano się przyjemniej wstaje:)

      Usuń
  27. Uroczy tort ;) Też taki chcę :))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. hmm , najbardziej narobiłaś mi ochoty na sezamki. Sto lat ich nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny rower :-) Ja też już czekam na lepszą pogodę, żeby go odkurzyć. Teraz mimo słońca jest zimno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego jeszcze czeka:(

      Usuń
  30. natrafilam na Twoj blog przez przypadek, ale jak juz tu weszlam to obejrzalam od a do , swietnie prowadzony, czyta sie lekko, a na zdjecia patrzy sie inspirujaco :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. choć czterolatkiem ani czterolatką nie jestem :P to wciągnęłabym takiego torcika :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow ! świetny blog! Cudowne zdjęcia i takie ciekawe wpisy.. podziwiam.
    Byłoby miło gdybyś odwiedziła mojego bloga :) zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej! Czy polecisz jakis krem na noc mocno nawilzajacy do 50 zl?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...