6 sierpnia 2017

Ulubione kosmetyki lipca































Czy ktoś zna odpowiedź na to, dlaczego lato mija tak szybko? Jeszcze dobrze nie przywykłam do długich wieczorów, a tu już mamy sierpień i pewnie jesień zaskoczy mnie jak co roku nie wiadomo kiedy i skąd. Chciałabym, żeby wakacje trwały cały rok... Lipiec byl dla mnie łaskawy. Wypoczynek nad polskim morzem, rodzinne i leniwe śniadania, spokojne wieczory. Pielęgnacja latem nie jest w moim przypadku wymagająca, w tym miesiącu jednak mam dla Was kilka perełek. Zarówno nowości jak i stare hity, które powracają do mnie co jakiś czas, potwierdzając to, że są warte tych ponownych spotkań.

PIELĘGNACJA

Fridge 3.3 Good morning face! to nowość w asortymencie naszej polskiej, świeżej marki. Fridge pojawiał się na moim blogu już kilkakrotnie, za każdym razem z samymi pozytywami i nie inaczej jest dziś. Delikatny żel do mycia twarzy przeznaczony jest do każdego typu cery. Bazuje na dwóch wyjątkowych ekstraktach: zielonej herbacie, która działa regenerująco i rewitalizująco oraz ekstrakcie z żeńszenia, który poprawia ukrwienie skóry i wpływa korzystnie na jej odnowę. Żel jest zaiste ultra delikatny! Bardzo łagodnie, aczkolwiek skutecznie oczyszcza twarz, nie pozostawia skóry przesuszonej czy ściągniętej, łagodzi ją i cudownie pachnie..pomarańczą i miętą. Do tego jest bardzo wydajny, jedna aplikacja pompki wystarcza na umycie całej twarzy. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, jak delikatny jest ten kosmetyk. Moja wrażliwa twarz naprawdę bardzo się z nim polubiła. Stosuję go do mycia buzi rano i wieczorem, jako drugi krok demakijażu. Bardzo polecam!

Pharmaceris H-Stimulinum odżywka stymulująca wzrost włosów to nowość w mojej pielęgnacji. Z tej serii miałam już dwukrotnie szampon do mycia włosów, stosuję go również obecnie i bardzo go lubię, jednak odżywka pojawiła się u mnie pierwszy raz. Jestem nią zachwycona! Jest to odżywka, którą nakładamy nie tylko na włosy, ale także wmasowujemy ją w skórę głowy. Za zadanie ma pobudzić włosy do odrastania, zagęścić je. Cała seria jest serią specjalistyczną, przeznaczoną do włosów wypadających na skutek stresu, chorób hormonalnych, przy wypadaniu włosów po ciąży czy też w przypadku łysienia androgenowego. Po pierwsze działa rewelacyjnie, po umyciu i wysuszeniu włosów, moja czupryna jest wyraźnie zagęszczona, włosy są puszyste, odbite u nasady i lekkie. Dłużej też zachowują świeżość, co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem, bo bałam się, że po wmasowaniu odżywki w skórę główy obciąży je. Nic takiego nie miało miejsca. Stosuję ją po każdym myciu, o całej kuracji napiszę za jakiś czas na blogu. Ogromny pozytyw!

Insight Spray Ochronny Protective Hair Spray Insight Antioxidant to kolejna nowość w mojej pielęgnacji włosów. Gdy marka Insight zgłosiła się do mnie i zaproponowała przetestowanie ich nowej linii antyoksydacyjnej, ochronnej pielęgnacji przeciwsłonecznej, podeszłam do tego dość sceptycznie. O ile szampon i odżywka z tej serii faktycznie dla moich włosów to za dużo, są zbyt bogate, o tyle ten spray działa fantastycznie. To zestaw kilku olejków, które za zadanie mają zmiękczyć włosy, odżywić je, nawilżyć i ochronić włosy przed szkodliwym promieniowaniem w trakcie kąpieli słonecznych. W składzie same olejki, między innymi olej kokosowy, olej jojoba, olej z orzechów laskowych, olej z oliwek, olej ze słonecznika. W odpowiedniej ilości nie obciąża włosów, wygładza je, sprawia, że są bardzo miękkie, elastyczne, dobrze się układają i pięknie pachną! Polecam, zwłaszcza na tą porę roku.

MAKIJAŻ

Chanel Poudre Universelle Libre to mój hit od lat. Nie wiem, które to już moje opakowanie, ale jest ze mną naprawdę od dawna. I jest najlepszy, no moim zdaniem nie ma lepszego pudru. Fakt, jest sypki, może zrobić trochę bałaganu gdy niechcący się wysypie. Ale efekt na skórze jaki daje, jest wart wszystkiego. Bardzo lekki, praktycznie na skórze go nie czuć. Czy nałożony solo, czy na podkład. pięknie wygładza skórę, daje efekt świeżości, przedłuża makijaż, jest bardzo trwały, żaden puder w kamieniu, nawet tej samej marki, nie da Wam tak długiego matu na skórze. Ale właśnie, nie jest to mat "płaski", podkreślający wszelkie nierówności, czy suchą skórę. co to, to nie. Ten dosłownie na cerze jest niewidczny, transparentny. No po prostu Must Have. Posiadam w kolorze 30 Naturel, transparentną wersję. 

Clinique Airbruh Concealer to kolejny sprawdzony kosmetyk, który kilka lat temu stosowałam namiętnie, by później przez pewien czas testować nowości i inne hity rynkowe. Wróciłam do niego teraz i właściwie sama nie wiem, jak Clinique to robi, ale to bezwzględnie najlepiej rozświetlający korektor w pisaku na rynku. Nałożony pod oczy, w okolicy grzbietu nosa i czoła, lub w łuku kupidyna sprawia, że twarz w jednej chwili wygląda na wypoczętą, rozświetloną, świeżą. Nie przesusza skóry, nie wchodzi w jej załamania, jest bardzo trwały i cudownie wydajny. Kiedyś wydawało mi się, że korektory w pisaku praktycznie niczym się nie różnią od siebie, że w każdej marce jest mniej więcej to samo. Ale nie. W Clinique jest coś innego, coś co faktycznie działa. Z ciekawostek loży prasowej napiszę Wam, że jest to ulubiony korektor w tej postaci słynnej makijażystki Lisy Eldridge. Jeśli moje zdanie nie do końca Was przekonuje, na pewno jej to zrobi:)

I to wszyscy moi ulubieńcy lipca. Czy któryś kosmetyk szczególnie Was zainteresował? A może wśród nich macie też swoich ulubieńców? 
  1. Nie znam jeszcze tych kosmetyków, zaciekawił mnie korektor z Clinique :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę w końcu wypróbować korektor z Clinique :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta rączka na pierwszym zdjęciu jest najlepszą "dekoracją" jaką widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. planuję wypróbować produkty fridge :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pytanie trochę z innej beczki, nie dotyczące ulubieńców. Czy mogłabyś powiedzieć jak dzielisz obowiązki domowe z pracą w biurze od 8 do 16? Kiedyś dosyć często wspominałaś o pracy ale od kiedy masz dziecko, nie pojawiają się już tego typu wpisy czy komentarze. Podzieliłbyś się sposobem na połączenie macierzyństwa z pracą? Sama jestem mamą niemowlaka i póki co ciężko mi sobie wyobrazić powrót do pracy :( Z góry dziękuję za odp.

    OdpowiedzUsuń
  6. W jakiej branży pracujesz? Czym się zajmujesz?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...