21 września 2014

Snapshots of the Week 59


































1. Jarosławiec i lato. 2. Dzień dobry. 3. Pan Łosoś. 4. Duet co pięknie pachnie.

































5. Clinique i Dior. 6. Miłość-Essie Urban Jungle. 7. Berlin I like you. 8. Banoffee Pie.


































9. Jesienne zakupy. 10. Palma. 11. Babeczki w plenerze. 12. Szmaragdowe.


































13. Zestaw idealny. 14. Zioła! 15. Public. 16. Jeszcze ciepło.
  1. Muszę to bananowe wykonać. Mogę prosić przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, korzystam z przepisu Liski z bloga White Plate, polecam:)

      Usuń
  2. u Ciebie lato, oby trwało jeszcze jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie lato niestety też już się skończyło, a szkoda..

      Usuń
  3. Duet B&B zapewne cudowny, jeszcze sie nie przekonałam, aby tak dużo wydać na szampony, musiałabym się przekonać, że naprawde są tego warte. Essiak jak zwykle cudowny. Kocham chyba wszystkie essiątka :) Pan Łosoś kusi, chyba jutro zawita u mnie na obiedzie, a zioła z ikei u mnie na parapecie również sobie rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat z B&B szamponu nie ma, jest odżywka plus primer, nie są to tanie produkty, ale naprawdę skuteczne i bardzo wydajne:)

      Usuń
  4. Ostatnie zdjęcie - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny przegląd ;) Lato mogłoby trwać okrągły rok!

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia :)a kawa jaka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten lakier z Essie po Twoich zdjęciach jest na mojej chciej liście :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Pisałam o nim w poprzednim poście z ulubieńcami sierpnia:) Oliwka do skórek, "stara nowość".

      Usuń
  9. ale Cię paparazzi dorwało i fotkę zrobiło :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Świetna bluzka (zdjęcie nr 9) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne foty a ostatnie zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie kolor tego lakieru od essie. slicznie wygląda. bardzo ładne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze - co za nogi <3
    Po drugie - piękną bluzeczkę mierzyłaś!
    Po trzecie - ja również ostatnio szaleję za kawą z kawiarki :)
    Po czwarte - Essie <3
    Po piąte - dziewczyno, ale Ty robisz zdjęcia! Sweterek i koronka są bardzo urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, drugie, trzecie, czwarte i piąte jeju bardzo dziękuję!!!!!!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...